Monday, April 18, 2011

Jenama dan jenis motosikal cupcai paling popular dimalaysia..........

Tengah ada masa ni ada plak idea untuk menaip
  hari ni aku nak menaip kan pasal cupcai yang banyak dan penjualannya amat laku.......

Malaysia sebuah negara yang mempunyai penunggang motosikal paling ramai selepas Merdeka
 dan ia adalah pengangkutan utama bagi yang ingin pergi bekerja dan pelbagai aktiviti lain tidak kira lelaki atau pun wanita di sini aku ingin list kan motosikal cupcai ( moped ) yang banyak digunakan di MALAYSIA
mengikut jenama dan paling banyak di jalan raya Malaysia.............

HONDA

Honda EX5 HP
Honda WAVE 100
Honda WAVE 125S

Modenas
KRISS 110
Modenas GT128
Modenas CT110
 suzuki
Suzuki Belang 150cc
Suzuki Smash V115
Suzuki Shogun 125
Yamaha
Yamaha LC135
Yamaha LAGENDA
Yamaha 125Z




setiap jenama motosikal aku tunjukkan aku hanya tunjukkan 3 sahaja cupcai yang aku rasakan amat banyak di Malaysia....

No comments:

Post a Comment