Monday, October 29, 2012

Bikeweek Titiwangsa 27/28 Part 2

Bahagian 2 sudah keluar....... : )
 bahagian kedua ni adalah hari terbaik bagi aku dalam Bikeweek tahun ni kat Titiwangsa walaupun bahagian 1 suram tp pasal bahgian pertama aku mendaftar untuk cabutan bertuah dan aku menang sebijik motor retro iaitu Kawasaki AR80 tp gambar tak ada buat masa sekarang sebab moto ada dikedai motor dekat melaka jadi kena tunggu hujumg bulan 11 baru dihantar tapi apa2 pun aku besyukur
gambar dibawah sebagai tatapan dan kebiasaan kalau datang KL mesti lepak Dataran Merdeka
3 bijik NSR sebagai wakil yang lain NO komen

banyak model xtahu nak ckap

rxk yang rare

cantik tuuuuu

vt250r terbaik

kilat wooo suzuki gs500

dah petang ada SP sebijik

lepak di dataran

yamaha peneraju utama honda ada 2 kerat jeee

Patung cebderahati pemenang AR80

aku xtaw komen pe dah

No comments:

Post a Comment