Friday, September 5, 2014

Kembali semula......... coretan aku bersama motor ku....

Asalamualaikum dan salam sejahtera ...
  rasa dah berbulan tau update cerita baru dalam blog ni mungkin ada yang dah tak ikut atau pun lupa pasal blog ni .... bukan tak nak update cuma handset rosak tak boleh on jadi tiada kamera nak tangkap gambar apa-apa projek jadi sekarang aku nak cuba rangkumkan segala benda yang aku buat...
pertama nak cerita pasal nsr 150rr aku yg sekarang sudah kembali kepada dua seat sebab isteri nak naik jadi buat balik lah dengan alasan baby nak merasa.... tgk gambar kat bawah ni ok tak ?


 skang ada problem skit ada perasan kebocoran kecil di tangki... kalau sesiapa nak jual tank nsr rr kasi roger2 la yeeee

ok lah dibawah ni  projek kedua aku honda hurricane yang diubah sedikit menjadi honda cela L 110 .. sparepart susah nak dapat ni pun dah kumpul 3 bulan barang baru dapat macam ni sekarang tinggal nak pasang bajak dan mudguard belum dapat lagi...



buat masa sekarang ini je mampu aku buat nak cari modal nak buat honda nsr 150 r aku pula dengan kawasaki ar80 yg lama tersadai....

No comments:

Post a Comment