Monday, May 27, 2013

Report....RETROMANIA Morib 26/05/2013

salam pagi isnin.....
letih semalam tak habis... hari ini aku semangat nak update blog,, semua pasal retromania morib 2013..
tahun ni agak menarik banyak jugak motor lama yang turun..
aku turun hanya pada hari ahad sebab sabtu ada projek lain dengan selamba aku turun dengan roadtax mati ngan motor tak berapa siap aku pergi bedua tahun ni ngan member aku yg bawak NSR jugak....
sedikit gambar tatapan.. nak amik bnyk xlarat panas sgt kat sana..

keindahan pantai morib yang tengah surut
kuda xsiap aku baru sampai....

lautan retro....

antara geng2 NSR

antara NSR 250 yang jadi penarik perhatian

katana bukan pedang tapi motor

dapat gak parking dalam

geng single seat

yamaha bnyk retro
inilh aku
rasanya ni je gambar aku dapat tangkap yg lain xsempat kot apa2 pun jumpa lg retromania

2 comments:

  1. Waduh,, moto nsr sape ade helmet oren tu??? Kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkenal laa owner dia maybe owner dia poyo kot hahahahahha

      Delete