NSR 150 taiwan mempunyai kuasa yang rendah daripada Thailand kerana karburater yg digunakan lebih kecil dan ports didalam selinder mempunyai saiz yang berbeza. selepas ia dipindahkan ke thailand block NSR dari taiwan telah ditukar kepada block racing delengkapi dengan CDI yang diprogramkan supaya boleh membuka dan menutup injap RC valve untuk menjimatkan pengunaan minyak motorsikal 2 lenjang
NSR 150 Taiwan hanya mengeluarkan kuasa hanya 20hp manakala Thailand mengeluarkan kuasa 30hp.
*Penngenalan sedikt bekenaan honda HONDA NSR 150 tak kira R/RR/RRW dan SP
model petama nsr150r walaupon kecik dari adik2 dia tp cantik kira ni along laa sebab lahir dulu
model kedua peringkat angah laaa nsr150rr peringkat ni body dah nampak mantap skit dah ade gaya cam superbike cume sakit skit rim belakang saiz 18 susah cari tayar terbaik
model ketiga ni aku xbrapa pasti sape kuar dulu nsr150rrw atau nsr150sp sebab de yang kata nsr150sp kuar dulu baru nsr150rrw kuar sebab nsrsp proarm mahal jd utk cut price nsr150rrw dikeluarkan nsr150rrw rim tiga bilah saiz 17 tu yg menarik sp plak biasa laa proarm diminati ramai
gambar diatas nsr150rrw
atas ni pulak nsr150sp pujaan hati seksi sungguh
No comments:
Post a Comment